8 Ağustos 2009 Cumartesi

HERKES BURAYA BAKSIN LÜTFEN,SİHİRLİ BİR HİKAYEMİZ VAR...


Dün bir arkadaşım geldi ziyaretime
Epeydir görüşememiştik,gençleşmiş ve güzelleşmişti,neşeliydi
ya sen napıyorsun da bu kadar farklılaşmışsın diyerek sıkıştırınca
sihirli hikaye dedi onu okudum ve böyle oldu.e-kitap olarak internette var bul ve oku hatta bloga koy ki herkes faydalansın diye ekledi.Bunun üzerine ben de e -kitabı indirdim ve az önce okudum iyi geldi 24 saat içinde etkisi hissediliyormuş.Siz de okuyun ve bana sonuçları bildirin diye aşağıya adresi ekliyorum.Meraktayım bakalım hayatlarımız değişecek mi?

http://www.ekitapmerkezi.com/eKitaplar/sihirlihikaye.asp

2 yorum:

öykü dedi ki...

ben de yenı geldım bıraz yorgunum kıtabı sımdı okuyamaycagım ama sık kullanırlarıma aldım yarın kesın bakacagım cok tskler sevgılerımle

Unknown dedi ki...

yorumunu merakla bekleyeceğim öykü

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin