11 Ağustos 2009 Salı

vay vay vay

4 yorum:

illegalizma dedi ki...

Bu şarkıyı Ahmet Kaya çok güzel Söyler Ahmet Kaya'yı siyasi görüşü itibari ile pek onaylamam ama gerçekten de bazen bazı şarkılar vardır kimilerinin diline damağına boğazına yakışan - Mesele Bülent ORTAÇGİL'in eşsiz bir şarkısı var Sensiz Olmaz o şarkıyı neredesin Firuze filminde Müslüm Gürses söylemiş Müslüm gürses te tarzı itibariyle pek kulağıma hitap etmez ama sizlerde dinlediyseniz, Çok derinden ve gerçekten Olmazmış gibi Söylemiş....

Unknown dedi ki...

ben de ahmet kayadan daha çok seviyorum ama düzgün kayıtlı sadece bunu bulabildim diğerleri çok cızırtılıydı
müslümcü olmasam da yeni versiyonlarıyla söylediği şarkılar güzel
kabul ediyorum arabeskim arbeskçiyim:)))))

Pabuc dedi ki...

ben şarkının cahiliyim aslen Ahmet Kaya şarkısımı bu :) Haluk süper söylemiş sevdim şarkıyı...saygılar..

Unknown dedi ki...

evet a.kayanın ve çok güzel söyler ama bunu bildim haluk da süpe zaten katkınız için teşekkürler devenin bale pabucu
ayrıca hoşgeldiniz:)))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin