23 Eylül 2009 Çarşamba

bırakma beni...yorumsuz




Bırakma Beni

hepsi yalan soyledi
isyansa isyan ettim
nisyansa unuttum her seferinde seni
düştüm bırakma beni

yakılmış rengi kaçmış gecelerin ortasından
ateslerin ortasindan
bütün ihanetlerin
bütün kuşkuların arasından
talanların kargaşanın korkuların yakasından biriyim
bilirsin hüznü hiç yakıştırmadım ruhuma
hiç ölmeyecek biriydim
ateş mi yakardı beni
hesapmı görürdüm günahlarıma
kırmızının efendisiydim
şu kahpe dünyaya meftun
şu kendine zebun ben
bir infilakla parçalanıyorum
hepsi yalan soyledi
bittim
bırakma beni

mor menevişli dağlarım olsaydı
kor ateşler yansaydı sevdalıklarıma
güneşi sağ ayı sol elime koysalardı
vazgeçmekten bile vazgeçseydim
O geliyor dediklerinde tefler çalsaydım
küçük kızlar yetim çocuklar
dünyanın bütün mazlumlarının gözleri ışıldasaydı
ben olmasaydımda ruhum taşısaydı yükü
adımı adının yanına yazsaydı
en sona yazsaydı
bu da olsun yazsaydı
"olsun" yazsaydı

bir ceylana yoldaş olsaydı
bir çobana rastlasaydım da mendilime süt dolduraydı
bela senden
aşk senden
kayboldugum dehlizlerin sonunda yol senden olsaydı
hepsi yalan soyledi
gittim
bırakma beni
bırakma beni

bugün pazartesi
dışarda sevdiğim sonbahar
solgun bir adamın son kalesi
oda kaydımı ellerinden büsbütün kaybetmiş olacak
yani ben kendi kendinin kırılmış endazesi

sorarsın ya bazen kapatıp gözlerini usulca dünyaya
bu asiligin bahanesini
nereye kadar gidersin
kuşların kaderle uçtuğu
her yağmur tanesini bir meleğin indirdiği
yeni doğmuş bebeğe yutkunmayı ögreten
çimene yesili
buluta maviyi
topraga doğurganliğı veren
ey karıncanın bile kalbine merhameti indiren
görünmezi gören
bilinmezi bilen
göğe
çarkı feleğe
süreyyaya
yıldızlara
kainata sığmayıp
bir garibin kalbine giren

duy sesimi

işte bu benim
işte ben
herşeyden sonra ve herşeyin başında
kapı aralığında
mahcubum
utanıyorum aslında
vermeyi istemeseydin istemeyi vermezdin
geldim bırakma beni

Hepsi yalan söyledi
isyansa isyan ettim
nisyansa unuttum her seferinde seni
düştüm
bırakma beni...
bırakma beni...
bırakma beni...

ıbrahim Sadri

18 yorum:

Pabuc dedi ki...

gzel seçim...tşk ederiz:)

Unknown dedi ki...

sağol.dbp dediğim gibi yorumsuz şimdilerdeki ben gibi...dua sadece dua.

dertsiz_coban dedi ki...

Uçurumun kenarındayım Hızır

Bir dilber kalesinin burcunda

Vazgeçilmez belaya nazır

Topuklarım boşluğun avcunda

Derin yar adımı çağırır

Kaldım parmaklarımın ucunda

Uçurumun kenarındayım Hızır

Bir gamzelik rüzgar yetecek

Ha itti beni, ha itecek...

(İtsede kurtulsak.Belki uçurumun dibinde güzel bir şeyler vardır.Belki hayatımın altı üstünden daha iyidir)

Unknown dedi ki...

yapma dertsiz çoban sen itme beni aşağı zaten dengemi yitirdim boşlukta sallanıyorum ama hayatın altını bilmsekte elif şafakça söylemine katılıyorum üstüne de yukarıdaki şarkıyı dinle ama sen yine de düşme sevgiler

dertsiz_coban dedi ki...

Aşk'a uçarsan kanadın yanar,
Aşk'a uçmazsan kanat neye yarar.

Unknown dedi ki...

kanadım kırık uçamam
durduğum yerde duramam
yanar gönlüm sözden anlamaz
söz ne kadar güzel olsa kalbimin dili olamaz
diye söylemek geldi içimden dertsiz çoban

Zehra Fındıklı dedi ki...

İlk defa dinliyorum bu şiirini daha önce dinnlememiştim çok güzelmiş teşekkürler...

Unknown dedi ki...

ben de çok beğendim şiiri ziaretin için sağol zehra

Sis dedi ki...

Adının yazı başlığıyla aynı olmasından başka ortak yan pek yok,ama çok sevdiğim bir şarkıyı burada paylaşayım istedim.
Beni Bırakma

Unknown dedi ki...

sağol sishyphos
ama yazıyı tıklayınca youtube kapalı sayfası çıkıyor

Sis dedi ki...

DNS ayarlarınızı değiştirmeden youtube ve dailymotion gibi yasaklı sitelere aşağıda yazdığım yöntemle girebilirsiniz.Ben yazayım da uygulamak isteyen arkadaşlar varsa yararlansın.

C:\WINDOWS\system32\drivers\etc

yukardaki dizini açıyoruz.hosts isimli dosyaya çift tıklayınca açmak için uygun program olarak notepad seçiyoruz.en alt satıra iniyoruz,bir kere enter basıp satır başına geliyoruz.ve şunları yazıyoruz.kopyala yapıştır yapın çünkü boşluklar önemli.bu numerik dizinler bu sitelerin adresleri.

208.117.236.69 youtube.com
208.117.236.70 www.youtube.com
195.8.215.139 www.dailymotion.com

sonra dosya ve kaydet deyip yaptığımız değişikliği kaydediyoruz.en fazla tarayıcınızı tekrar başlatmanız gerekebilir.doğru yaptıysanız bu sitelere girişiniz mümkündür artık.

dertsiz_coban dedi ki...

Kaybedenler


Ne hazin değil mi sevgilim hikayemiz
Maalesef pek farkı yok diğerlerinden
İtiraz etmedik, itiraf etmedik
Kaybedenlerdendik değerlerinden
Bari sen sonradan birazcık mutlu oldun mu?
El yordamıyla iyi kötü bir yol buldun mu?
Hiç hayır dedin mi, soru sordun mu?
Memnun değilim aldığım haberlerinden
Beni sorarsan şahitsiz suçlar gibi
Kınalı kanadı kırılmış kuşlar gibi
Yazı gelmeyen upuzun kışlar gibi
Unutulmuşlar diyarında düşünüyorum

SEZEN AKSU

Unknown dedi ki...

offf offf hayat kısa değmez kıza oğlana:))dertsiz çoban

Unknown dedi ki...

sisyhpos sağol öğrettiğin için ama ben ktunnel kulanıyom youtube için

dertsiz_coban dedi ki...

Aşk her şeye değer - Aslı Güngör

Öyle bir rüyaydın ki
Sadece bir kez gördüm
Denedim tutamadım
Rüzgarda savrulan bir küldün

Denedim tutamadım
Rüzgarda savrulan bir küldün

Aşk her şeye değer
Seni yeni anladım
Bin yıl geçse sürer
İçimde rüzgarın

Aşk herşeye değer
Seni seviyorum
Sevmek suçsa eğer
Kabul ediyorum

Öyle bir yalnızlık ki
Eşik ediyor hayalin
Gözlerin kapalı
Yanımdasın hala sevgilim

Gözlerin kapalı
Yanımda gibisin sevgilim

Aşk her şeye değer
Seni hissediyorum anladım
Sevmek suçsa eğer
Kabul ediyorum

Unknown dedi ki...

yalan dostum aşk diye bir şey yok
aşk dediğin üç günlük eğlence
bilemedin beş gün sürsün kapılıp da sürünen çok diyor şarkılar

Sis dedi ki...

bahar gelsin,
estağfurullah,benimki öğretmek değil sadece bilgi paylaşımıydı.sakıncalı gördüyseniz yorumu silin lütfen

Unknown dedi ki...

rica ederim paylaşımınıza sevindim bilakis cehaletimi belirttim belki faydalanan olur yorum silme alışkanlığım yok tekrar sağolun ziyaret ve emeğiniz için

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin