27 Ekim 2009 Salı

"Bensizliğin hesabı seni bensiz bırakıyor"


Bu ara bende sadece kitap tanıtımları var...Çünkü sadece okuyabiliyorum koşuşturmaca arasında...Ve size küçük notlar iletiyorum faydası olur belki umuduyla.

Bu akşam Cem Mumcu'nun binbir insan masalları serisinin üçüncü kitabı olan HASSAS RUHLAR TERAZİSİ isimli kitabını bitirdim.Aynaya baktığımda yukarıdaki kapak resminde yer alan kız gibi dağıldığımı gördüm.

Çarpıcı hikayeler var bu seride...Sarsıcı, delilikle deha arasında gelip giden ya da deliliğe çadır kurup oturanların edebiyatçı bir psikiyatrın gözünden gönlünün kalemiyle yazılmış kısa öyküler...Bir kısmı intiharla biten bir kısmında ucu açık bırakılan, sizin tamamlamanız için fırsatlar sunan hikayeler...

Psikoloji, hüzün ve sonuçları ile ilgileniyorsanız okuyun derim.Yok ben eğlenceli şeyler arıyorum diyorsanız Cem MUMCU sizin için doğru adres değil. Her şeye rağmen çarpıcılığı ve yalınlığı ile değerli bir seri var karşımızda...

Bir de pazartesi akşamları 23:30 da TRT 2 'de yayınlanan bir programdan sözetmek istiyorum size:Az önce seyrettim ikinci kez ...Güzel, sakin, ruhu okşayan, kalbe ulaşan bir sohbet vardı SAVAŞ BARKÇİN ile RASİM ÖZDENÖREN arasında...

Sözlerimi bu programın son cümlesiyle bitirmek istiyorum; benim çok hoşuma gitti: ELİNİZ KARDA, GÖNLÜNÜZ YARDA OLSUN...



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu proğrama bir kez rastlamış bayılarak izlemiştim. Gerçekten çok güzeldi. Bu proğramda Rasim Ağbi'nin bir ayrıntı avcısı olarak yaklaşımları dikkatimi çekmişti.
Dilsühan

Unknown dedi ki...

ben de rastladıkça izledim şu trt 2 adam gibi saatlerde yayınlasa güzel programları keşke dilsuhan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin