16 Şubat 2010 Salı

en güzel günlerimin üç melun adamı var...bir nazım hikmet şiiri...ve bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin...ramiz dayı:)) ve, ve, ve bir demet yasemen...zeki müren'den



SEN
En güzel günlerimin

üç mel'un adamı var:

Ben sokakta rastlasam bile tanımayım diye

en güzel günlerimin bu üç mel'un adamını

yer yer tırnaklarımla kazıdım

hatıralarımın camını..

En güzel günlerimin

üç mel'un adamı var:

Biri sensin,

biri o,

biri ötekisi..

Düşmanımdır ikisi..

Sana gelince...

Yazıyorsun..

Okuyorum..

Kanlı bıçaklı düşmanım bile olsa,

insanın

bu rütbe alçalabilmesinden korkuyorum..

Ne yazık!..

Ne kadar

beraber geçmiş günlerimiz var;

senin

ve benim

en güzel günlerimiz..

Kalbimin kanıyla götüreceğim

ebediyete

ben o günleri..

Sana gelince, sen o günleri -

kendi oğluyla yatan,

kızlarının körpe etini satan

bir ana gibi satıyorsun!.

Satıyorsun:

günde on kaat,

bir çift rugan pabuç,

sıcak bir döşek

ve üç yüz papellik rahat

için...

En güzel günlerimin

üç mel'un adamı var:

Biri sensin,

Biri o,

biri ötekisi...

Kanlı bıçaklı düşmanımdır ikisi...

Sana gelince...

Ne ben Sezarım,

Ne de sen Brütüssün...

Ne ben sana kızarım

ne de zatın zahmet edip bana küssün..

Artık seninle biz,

düşman bile değiliz..
N.Hikmet - 1933


ZEKİ MÜREN (Bir ihtimal daha var-Bir demet yasemen)


6 yorum:

Unknown dedi ki...

Ramiz Dayı geçsin karşıma bana söylesin konuşsun ben dinleyeyim :)

Unknown dedi ki...

sorma funda ya resmen dizi fanı falan oldum bir sonraki sahneyi tahmin edemediğim tek dizi ...aaa dün akşam son sahnede babacığın serdarın çıkacağını bildim gerçi:))

Pabuc dedi ki...

Sen de mi bürütüs :) Bu diziyi benden başka izlemeyen yok mu ya hu..kendimi tuhaf hissetmeye başladım ;)

Unknown dedi ki...

eski kafa isimli blogcu tek kişilik facebook direnişini bırakmış ya sen de ezel izlememe direnişini bırakırsın desem pabuççum baştan izlemen lazım böyle bile zor anlaşılıyor:) off diyorsun amma entrika var:))
bu akşam da bu kalp seni unutur mu var cuma da kollama fazla bile üç dizi değil mi:))

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

Güzel paylaşımın için teşekkürler...

SAygılar...

Unknown dedi ki...

paylaştığınız için ben teşekkür ederim sözün özü:))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin