26 Şubat 2010 Cuma

GÜZEL AŞIK CEVRİMİZİ ÇEKEMEZSİN DEMEDİM Mİ! BU BİR DEMDİR GELİR GEÇER DUYAMAZSIN DEMEDİM Mİ! (BURAK KUT YORUMUYLA)




PİR SULTAN ABDAL'IN DİLİNDEN

güzel aşık cevrimizi

çekemezsin demedim mi

bu bir rıza lokmasıdır

yiyemezsin demedim mi

demedim mi demedim mi

gönül sana söylemedim mi

bu bir rıza lokmasıdır

yiyemezsin demedim mi

yemeyenler kalır naçar

gözlerinden kanlar saçar

bu bir demdir, gelir geçer

duyamazsın demedim mi

demedim mi demedim mi

gönül sana söylemedim mi

bu bir rıza lokmasıdır

yiyemezsin demedim mi

çıkalım meydan yerine

gidelim ali seyrine

canü başı hak yoluna

koyamazsın demedim mi

demedim mi demedim mi

gönül sana söylemedim mi

bu bir rıza lokmasıdır

yiyemezsin demedim mi





9 yorum:

Adsız dedi ki...

ahhh ahhh güzelim ilahi ne olmuş öyle...

Unknown dedi ki...

vayyy sizi görmek ne şeref vecihi bey
nasıl hayat sınavlar ?

bence çok hoş olmuş ilahi
ahmet özhan da söylese sami özer de hayko cepkin de burak kut da güzel
biz gençler yeni yorumlara açık olmalıyız hem değil mi vecihi:))

Adsız dedi ki...

ben bu tip yeniliklere hiç açık değilim,olamam da :)

Unknown dedi ki...

ileri görüşlü ol vizyoner bakışlı:)
ama önünü de gör :))
sınav nisan da mı ne alemdesin

Adsız dedi ki...

bu konuda olamam üstüme gelmezmisin :) yok nisanı kaçırıyorum ben belki başka bahara :D

Adsız dedi ki...

senin yüksek nası gidiyo?

Unknown dedi ki...

3 büt getirip hepsini topladım aa ve ab ile bir de tarih kültür derneğinin bir programına katılacağım haftaya her ay bir kitap okuyacak 40 kişi ve ayda bir bir araya gelip bir moderatör eşliğinde 8 saat mütalaa yapacak her ay bir konu bu ay edebiyat okuduk martta felsefe 1 yıl sürecek inş. bu açıdan çok heyecanlıyım kapsamlı bir özet sunacağım b u ayki kitapla ilgili şu anda onunla uğraşıyorum 1914-1922 yahya kemalin edebiyata dair adlı eserindeki makalelerdi konum oldukça ağır dili olan ve teknik bir kitaptı çalışıyoruz yani:)
dolayısıyla blog biraz ihmale uğruyor o gün hangi moddaysam onun şarkısı şiiri oluyor hem de blog bugün 1 yaşına bastı:))
baharın çabuk gelir umarım toplumun ciddi psiyatrlara olan ihtiyacı artıyor :))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

" cehennemde ateş yoktur, her insan ateşini bu dünyadan götürür"

pir sultan abdal

Ruhi Su'dan çok seviyorum ...

Unknown dedi ki...

öyle dalgaları aşmak
dünyada her şeyin numunesi olduğu gibi cennet cehennemin de var ve kendi ateşini kendi götürüyor insan iki dünyada ateşten uzak olmak dileğiyle...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin