29 Mart 2010 Pazartesi

SEVGİLERDE...BEHÇET NECATİGİL'DEN...SEVDİM SENİ BİR KERE...ÖZDEMİR ERDOĞAN YORUMUYLA...



Sevgileri yarınlara bıraktınız 
Çekingen, tutuk, saygılı 
Bütün yakınlarınız 
Sizi yanlış tanıdı.
Bitmeyen işler yüzünden 
(siz böyle olsun istemezdiniz) 

Bir bakış bile yeterken anlatmaya herşeyi 
Kalbinizi dolduran duygular 
Kalbinizde kaldı.

Siz geniş zamanlar umuyordunuz 
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek. 
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk 
Geçecegi aklınıza gelmezdi.

Gizli bahçenizde 
Açan çiçekler vardı, 
Gecelerde ve yalnız. 
Vermeye az buldunuz 
Yahut vakit olmadı.
 Behçet Necatigil


4 yorum:

illegalizma dedi ki...

Vay ablam bahar geldi kabuklarımızı değiştirdik bende templatesimi değiştim el yordamıyla.. seninki çok güzel olmuş iç açıcı...

Unknown dedi ki...

valla ali biliyorsun teknik işlerden anlamam baktım kumanda paneline şablon tasarımcısı diye bir şey eklenmiş birkaç bir şey denedim o kadar sağol

Pabuc dedi ki...

Ahh bi de ben anlasam şiirden..Bu konuda ot geldim saman gidecem ;)

Unknown dedi ki...

ahh be pabucum yüreğin anlar bırak kederi sen vakit varken söyle sevdiğini

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin