24 Aralık 2009 Perşembe

"Bir gamzelik rüzgâr yetecek Ha itti beni, ha itecek Uçurumun kenarındayım Hızır " İbrahim Sadri'den GÜLCE



Gülce


Uçurumun kenarındayım Hızır

Ulu dilber kalesinin burcunda

Muhteşem belaya nazır

Topuklarım boşluğun avcunda

Derin yar adımı çağırır

Dikildim parmaklarımın ucunda

Bir gamzelik rüzgâr yetecek

Ha itti beni, ha itecek

Uçurumun kenarındayım Hızır

Civan hazır

Divan hazır

Ferman hazır

Kurban hazır

Uçurumun kenarındayım Hızır

Güzelliğin zulme çaldığı sınır

Başım döner, beynim bulanır

El etmez

Gel etmez

Gülce'm uzaktan dolanır

Uçurumun kenarındayım Hızır

Gülce bir davet

Mecaz değil

Maraz değil

Gülce bir afet

Peri değil

Huri değil

Gülce beyaz sihir

Gülce ölümcül naz

Buram buram zehir

Yar yüzünde infaz

Bir gamzelik rüzgâr yetecek

Ha itti beni, ha itecek

Güzelliğin zulme çaldığı sınır

Uçurumun kenarındayım Hızır

Ben fakir

En hakir

Bin taksir

Ateşten

Kalleşten

Mızrakla gürzden

Dabbetülarz'dan

Deccal’dan, yedi düvelden

Korku nedir bilmeyen ben

Tir tir titriyorum Gülce’den

Ödüm patlıyor Gülce’ye bakmaktan

Nutkum tutuluyor, ürperiyorum

Saniyeler gözlerimde birer can

Her saniyede bir can veriyorum

1981
Ömer Lütfi Mete


müzik - ibrahim sadri gülce

 


6 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu blogta huzur var.Çok güzel bir paylaşım kalemine sağlık.

Pabuc dedi ki...

Ömer Lütfü Mete'ye Allahtan rahmet diliyorum...Şiirine söyleyecek söz yok...muhteşem

Unknown dedi ki...

burda huzur duyulmasına çok sevindim damdaki adam
ben çok acıtıcı bunalım bir durm mu oluşuyor diye düşünmeye başlamıştım ama senden bu kelimeyi duymak iyi geldi sağol

Unknown dedi ki...

ben de rahmet diliyorum şairine
ne güzel şeyler yazmışlar ne üretken insanlarmış ve bu nesil bu ara ne çok gitti öbür aleme pabuççum

Agresifboy dedi ki...

öpülesi yürekler'den Ömer Lütfü Mete Allah gani gani rahmet eylesin..
paylaşım için kocamaan bir alkış teşekkürler bahar gelsin..

Unknown dedi ki...

ben teşekkür ederim agresifboy bu arada hoşgeldin.:))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin