5 Nisan 2010 Pazartesi

Sarı Laleler aldım...MFÖ...Kızkardeşlerim için...



Sarı Laleler...MFÖ'den...

Uykulu gözlerle döndüm rüyamdan
sana sarı laleler aldım çiçek pazarından

sen olmasan buralara gelemezdim ben
sevemezdim bu şehri anlamazdım dilinden

nasıl bir sevdaysa bu karşı koyamam
dayanamam kıskanırım seni paylaşamam

satırlar uçar gider aklımdan
sana sarı laleler aldım çiçek pazarından.

yeniden başlasam bu sefer korkmadan
koklayıp birbirimizi çöpe atmadan

satırlar uçar gider aklımdan
sana sarı laleler aldım çiçek pazarından...

7 yorum:

Pabuc dedi ki...

GÜlhane mi burası :)

Unknown dedi ki...

evetttt

cem dedi ki...

ne sever ve dinlerdim bu şarkıyı.. hala kıymetlidir gerçi bende..

Unknown dedi ki...

güzel şarkı gerekli adam

nurdan dedi ki...

teşekkür ederim kardeşim:))
en az burdan görmek kadar güzeldi laleleri birlikte seyreylemek...

Unknown dedi ki...

rica ederim kardeşim varlığınla mutluyum

Unknown dedi ki...

rica ederim kardeşim varlığınla mutluyum

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin